CRM rendszer kipróbálás ingyen
Egy vevőközpontú CRM rendszer kincset ér, hiszen éppen azt tartalmazza, mire a legnagyobb szükség van egy újraértékesítésnél, egy nyomon követésnél vagy az új vásárlók generálásánál. A vásárlók a rendeléseik, az érdeklődéseik kapcsán számos olyan információval szolgálnak magukról, amelyek segítik a jövőbeni hatékony eladásokat. Ezek azonban csak akkor állnak naprakészen a rendelkezésünkre, ha ezek tárolásához és kezeléséhez egy megfelelő szoftvert használunk. A CRM rendszere képes a régi és az új ügyfeleket is egy helyen tárolni. Egy rendszerben láthatjuk a megkereséseket, az igényeket, a panaszokat és a rendeléseket. Képes a program figyelmeztetni a határidőkre, a telefonos visszahívások idejére és természetesen segít a régiek mellé új ügyfeleket is generálni. Mindemellett lehetőséget nyújt arra is, hogy a vállalaton belüli kommunikációt erősítse, hogy reális képet adjon arról, hogy melyik kampány a leghatékonyabb. Természetesen megmutatja azt is, hogy melyik kolléga a legjobb a csapatban és ki az, aki még segítségre, támogatásra szorul a jobb eredmények elérésében. A rendszer már készen áll, nekünk csak élni kell vele.